Da blir det strikking

I går var jeg med mamma på shopping og vi var både her og der. Hadde det veldig koselig. Tok oss en matbit og kaffe også og slappet av. Jeg fikk også litt da =)  Dette fine halskjede her. Bildet er tatt med mobil så det ble ikke bra.

Dette kjede her måtte jeg bare kjøpe meg. Tror det blir råflott
å bruke det på sommeren når en er litt brun.

På jobben strikker alle og nå er jeg blitt utfordret til å starte å strikke, så nå har jeg kjøpt garn som er utrolig tykt og pinner som er tja... hva skal jeg si...tykke som tommelen min he he he. Planen er å strikke pute, kosepute.
Jeg har et par votter i samme og det vil bli kjempekult, og lett også. Må ha noe som er lett og som jeg kunne tenke meg, så får jeg se hva det blir da he he he.

Her er pinnene jeg skal bruke

Her er puten jeg skal ha inni. Planer om å strikke 2 puter =)

Blir spennende å se hvordan det blir og hvor lang tid jeg vil bruke. Oppdaterer underveis =)

-Camilla

3 kommentarer

01.feb.2010 kl.21:54

jeg strikker perlestrikk. rett,vrang og mvent på neste pinne! rettstrikk er også fint! lykke til

sandra

01.feb.2010 kl.21:55

kjempefint smykke du fikk forresten! snill mamma du har:)

Cemi sin blogg ♥

02.feb.2010 kl.00:47

Anonym:jeg skal prøve sånn strikking jeg og. Jeger helt nybegynner så er helt fersk i faget.

Skriv en ny kommentar

Cemi sin blogg ♥

Cemi sin blogg ♥

33, Vestre Toten

Blogger om det som detter inn i hodet mitt, som jeg har lyst til å skrive om.Da kan det bli blogget om; Kvinner, kropp, humor, humør, trim, helse, kosthold, pupper, mage, utseende, dameblader, alder, tv-serier, filmer og min store lidenskap for interiør =)